ویژگی های خوراک آجیلی عروس هلندی اوشکایا 1

خوراک آجیلی عروس هلندی اوشکایا مخلوط متنوعی از دانه ها ، آجیل ، جوانه ها ، فراورده های تخمیری ، غذای اکسترود و صیفی جات خشک می باشد که با دقت و صرفا از تولید کننده ایرانی تهیه میگردد. در فرایند تولید به احتیاجات غذایی پرنده به پروتئین ، انرژی ، ویتامینها ، مواد معدنی وعناصر کمیاب توجه نموده ایم وآنچه نیاز بوده را به فراورده های تخمیری واکسترود اضافه کرده ایم .


در تولید خوراک اجیلی عروس هلندی اوشکایا, آجیل و جوانه ها ، میوه و صیفی جات را بصورت کاملا طبیعی و بدون هیچ ماده نگهدارنده ای خشک میکنیم به همین دلیل کمی سخت می شوند که پرنده با خرد کردن آن ها سرگرم شده وهمچنین این اجزای سخت موجب تقویت و اصلاح منقار پرنده میگردد. پس از میکس و قبل از بسته بندی ، محصول توسط اشعه ماورای بنفش ضد عفونی میشود و تا زمانی که بسته بندی پلمپ می باشد عاری بودن محصول از عوامل بیماریزا تضمین می گردد.


پروبیوتیک موجود در محصول فلور روده ای پرنده را به گونه ای تثبیت می کند که جایی برای عوامل بیماری زا باقی نماند. پروبیوتیک موجب کنترل اسهال و تورم روده ، مقابله با پاتوژن های بیماری زا ، تحریک وتقویت سیستم ایمنی وجلوگیری از بروز بیماری های قارچی پس از آنتی بیوتیک تراپی می گردد.


عصاره ی گیاه اکیناسه سبب افزایش ایمونوگلوبولین جی (IGG)در خون پرنده می شود و به عنوان پیشگیری کننده از بیماری های قارچی ، باکتریایی و بخصوص بیماری های ویروسی عمل میکند. DHA از اسیدهای چرب امگا 3میباشد که تاثیر مهمی در رشد و توسعه مغز و توان یادگیری دارد.


ال کارنیتین به همراه کولین کلراید و سوربیتول عامل مهمی در سوزاندن چربی های مضر ذخیره شده در اندام های داخلی،محافظت از کبد وافزایش شادابی پرنده هایمان است.